Laisvai samdomas SEO specialistas

Padės užkariauti paieškos rezultatų viršūnę

SEO specialistas

SEO specialistas atlieka internetinių svetainių SEO optimizavimą, siekiant užimti kuo aukštesnes pozicijas paieškos rezultatuose: žiniatinklyje, nuotraukų ar vaizdo įrašų paieškoje, „Google“ žemėlapyje, vietovių paieškoje.

Kadangi šalia organinių paieškos rezultatų yra rodoma ir „Google“ reklama, kai į pagalbą pasitelkiamas ne tik SEO, bet ir „Google Ads“ spealistas, galite dominuoti paieškos rezultatuose.

Kada reikalingas SEO specialistas?

Jei norite užimti aukštas pozicijas paieškos rezultatuose, kai potencialūs klientai ieško jūsų siūlomų prekių ar paslaugų, jums reikalingas geras SEO specialistas!

Į SEO specialistą verta kreiptis kai:

Kada reikalingas SEO specialistas: 8 punktai

  • planuojate kurti internetinę svetainę:
    • konsultacija domeno bei domeno galūnės pasirinkimo klausimais;
    • konsultacija dėl serverio pasirinkimo svetainės talpinimui;
    • konsultacija dėl turinio valdymo sistemos (TVS) pasirinkimo;
    • internetinės svetainės žemėlapio sudarymas;
    • rekomendacijos internetinės svetainės turiniui;
    • rekomendacijos internetinės svetainės techninėms charakteristikoms;
    • UX/UI dizaino rekomendacijos;
    • projekto priežiūra ir konsultacijos;
  • internetinę svetainę planuojate papildyti nauju turiniu:
    • konsultacija turinio kūrimo klausimais;
    • turinio optimizavimas;
    • planuojate atnaujinti ar redaguoti internetinę svetainę:
    • konsultacija kaip nepadaryti klaidų, kurios gali kainuoti pozicijas paieškoje;
    • konsultacija turinio papildymo klausimais;
  • planuojate keisti domeną ar svetainės talpinimo vietą (hosting‘ą):
    • konsultacija kaip nepadaryti klaidų, kurios gali kainuoti pozicijas paieškoje;
  • reikalingas internetinės svetainės SEO auditas;
  • norite atlikti internetinės svetainės SEO optimizavimą:
    • vidinį;
    • techninį;
    • lokalųjį;
    • išorinį;
  • reikalinga SEO konsultacija;
  • reikalingi SEO mokymai.

Sėkminga SEO kampanija prasideda nuo strategijos

Sėkmingos SEO kampanijos pagrindas – strategija. Norint parinkti tinkamą strategiją – reikalingas SEO auditas ir SEO specialistas, kuris gebėtų interpretuoti gautus rezultatus. Įvertinęs kliento poreikius, galimybes bei esamą situaciją rinkoje, patyręs SEO specialistas parinks optimaliausią SEO strategiją bei paruoš planą, kaip pasiekti norimų rezultatų.

SEO strategija: 6 punktai

Optimizavimo darbai

Turint SEO strategiją ir planą, laikas imtis optimizavimo darbų. Internetinės svetainės SEO optimizavimo darbai dažniausiai apima daug sričių ir sunku tikėtis, kad vienas žmogus gali būti visų sričių ekspertas. Tačiau pasamdžius laisvai samdomą SEO specialistą, jis galės kliautis ne tik vidiniais resursais, bet ir kitais, laisvai samdomais savo sričių profesionalais (rašytojai, grafikos dizaineriai, programuotojai). Manau, kad tai yra didelis laisvai samdomo SEO specialisto pranašumas. Žemiau apžvelgiami pagrindiniai pranašumai SEO specialistą lyginant su SEO agentūra.

Laisvai samdomo SEO specialisto pranašumai:

SEO specialisto pranašumai: 4 punktai

  • laisvai samdomas SEO specialistas vienu metu dirbs su mažiau projektų, todėl gali geriau įsigilinti į kliento rinką;
  • mažiau skirtingų projektų lemia ir didesnį dėmesį klientui;
  • priklausomai nuo projekto, laisvai samdomas SEO specialistas gali parinkti tinkamus rašytojus, kurie rašo atitinkamomis temomis;
  • laisvai samdomo SEO eksperto įkainiai, dažnai, bus mažesni nei SEO agentūros.

 

Kaip išsirinkti patikimą SEO specialistą:

Internetinės svetainės optimizavimas –  ne vieną mėnesį trunkantis procesas ir parinkus netinkamą strategiją galima nepasiekti norimų rezultatų.

Yra SEO specialistų, naudojančių nesąžiningus metodus, kurie neatitinka „Google“ gairių ir kartais yra pridaroma daugiau žalos nei gaunama naudos.

Dėl šių priežasčių SEO specialistą reiktų rinktis atsakingai, keli patarimai, kurie turėtų palengvinti, gero SEO specialisto paieškas:

Kaip išsirinkti SEO specialistą: 7 punktai

Įgykite SEO žinių

Renkantis SEO specialistą būtų gerai supras esminius SEO optimizavimo darbus. Reiktų žinoti, kokie kriterijai svarbūs optimizuojant internetinę svetainę.

Peržvelkite SEO specialisto internetinę svetainę

Ar internetinė svetainė optimizuota paieškos rezultatams ir yra randama „Google“ pagal aktualius raktažodžius? Patikrinkite ar internetinėje svetainėje yra pateikiami darbo rezultatų pavyzdžiai.

Patikrinkite klientų atsiliepimus

Patikrinkite ar yra pateikiami klientų atsiliepimai ar nurodoma kokios įmonės šiuos atsiliepimus paliko? Patikrinti reiktų ne tik SEO specialisto internetinėje svetainėje pateiktus atsiliepimus, bet ir paieškoti internete: įmonių kataloguose, „Google“ verslo profilyje.

Rezultatų ar konkrečių pozicijų niekas negali garantuoti

„Google“ pozicijų organiniuose paieškos rezultatuose neparduoda ir niekas negali garantuoti konkrečių pozicijų. Todėl, jei SEO specialistas žada konkrečias pozicijas, tokį SEO specialistą reiktų vertinti atsargiai.

Reiktų rinktis SEO specialistą, kuris laikosi „Google“ gairių ir nesistengia pasiekti trumpalaikių rezultatų neleistinais metodais.

Reikalaukite skaidrumo

Turėtumėte žinoti, kokie darbai bus atliekami optimizuojamoje internetinėje svetainėje ir išorinio SEO darbai.

Svarbu, kad atliekant išorinį SEO optimizavimą, būtų renkamos kokybiškos atgalinės nuorodos iš aukštos kokybės portalų.

Neieškokite pigiausio

SEO paslaugas reikėtų rinktis pagal kokybę, todėl kainos kriterijus neturėtų būti pagrindinis. Vertinant pasiūlymus reikėtų vertinti kokie darbai ir kokia apimtimi bus atliekami.

Pabendraukite telefonu arba susitikimo metu

Manau geresnį vaizdą apie SEO specialistą, kaip laisvai samdomą darbuotoją, susidarysite pabendravę telefonu, nei susirašinėjant el. laiškais. Jei projektas yra didelis ir sąmata nemaža, verta susiorganizuoti virtualų susitikimą, o gal ir susitikti gyvai.

Kokius darbus atlieka SEO specialistas?

Paieškos sistemos naudoja daug faktorių internetinių svetainių reitingavimui, todėl ir darbų atliekant SEO optimizavimą, yra labai įvairių. Yra kas specializuoja į konkrečią SEO optimizavimo dalį, pvz.: techninį SEO, tekstų rašymą, išorinį SEO ar kitą. Kiti stengiasi visus darbus atlikti patys.

Manau, kad geras SEO specialistas turi išmanyti visas sritis, tačiau pats gali daryti tik dalį jų, kitas, pvz.: tekstų rašymą, patikėti rašytojams, kurie rašo tekstus pagal SEO specialisto pateikus reikalavimus.

SEO specialisto paslaugos: 6 punktai

SEO auditas

SEO specialistas turėtų mokėti atlikti išsamų internetinės svetainės SEO auditą. Jį atlikti yra būtina, prieš pradedant optimizavimo darbus.

Atlikus SEO auditą žinosime kokie trūkumai yra svetainėje, kokie svetainės komponentai neveikia arba veikia ne taip kaip turėtų.

Labai svarbu – mokėti interpretuoti gautus rezultatus bei mokėti tinkamai sudėlioti prioritetus, kad neeikvotume energijos bei resursų darbams, kurie neduoda rezultatų arba rezultatai nėra verti investuojamo laiko.

Raktažodžių tyrimas

Prieš optimizuojant internetinės svetainės puslapius arba kuriant naujus, reikia žinoti kokiems raktažodžiams šie puslapiai bus skirti, todėl yra atliekamas raktažodžių tyrimas.

Kartais, kad nepadarytume brangiai kainuojančių klaidų, parinktus raktažodžius galima ištestuoti panaudojant „Google“ reklamą. Išsiaiškinsime realias paieškos apimtis, įvertinsime konvertavimo rodiklius bei turėsime galimybę atrasti naujų raktažodžių.

SEO optimizavimas

Internetinės svetainės optimizavimas paieškos sistemai – priemonių visuma, kurių tikslas yra pritraukti kuo didesnį tikslinių lankytojų srautą į optimizuojamą interneto svetainę iš natūralios, nemokamos paieškos rezultatų: SEO auditas, techninis SEO, vidinis SEO, tekstų rašymas arba korekcijos, išorinis SEO.

Svarbu tinkamai įvertinti turimus resursus ir galimybes, konkurencinę aplinką ir tinkamai parinkti SEO strategiją. Parinkta SEO strategija gali būgti pagrindinis veiksnys, nulemiantis ar SEO kampanija bus sėkminga.

SEO konsultacijos

Nusprendėte kurti internetinę svetainę ar el. parduotuvę, atnaujinti ar redaguoti esamą? Turite internetinę parduotuvę ir nežinote kaip elgtis su prekėmis, kurios išparduotos? Norite optimizuoti internetinę svetainę tačiau nežinote nuo ko pradėti? Turite kitų klausimų susijusių su internetinių svetainių administravimu ar priežiūra?

Visais šiais klausimai verta susisiekti konsultacijai.

SEO mokymai

SEO mokymai – gera vieta pradėti, norint tapti SEO specialistu. Tačiau SEO mokymai gali būti aktualūs ir kitų profesijų atstovams:

SEO mokymai: 6 punktai

  • SEO mokymai pradedantiesiems;
  • mokymai tekstų rašytojams;
  • mokymai internetinių svetainių administratoriams;
  • mokymai internetinių parduotuvių administratoriams;
  • mokymai internetinių svetainių kūrėjams, programuotojams;
  • mokymai internetinių svetainių, tinklaraščių ar parduotuvių savininkams.

Mokantis pas patyrusį SEO specialistą, gausite ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių užduočių. Specialistas pasidalins patirtimi, pateiks įžvalgų, kaip išvengti brangiai kainuojančių klaidų bei pasiekti gerų rezultatų.

Net ir neplanuojant dirbti SEO srityje, naudinga žinoti, kokie darbai ir kaip turi būti atliekami, kaip optimizuojami tekstai ar atliekami internetinės svetainės pakeitimai. Turint šias žinias bus lengviau pasamdyti SEO specialistą, SEO tekstų rašytoją, internetinės svetainės kūrėją ar administratorių, nes žinosite kokie kriterijai yra svarbūs, kaip įvertinti jų darbo kokybę ir pasiektus rezultatus.

SEO tekstų rašymas

Šis terminas dažnai naudojamas apibūdinant gan prastos kokybės straipsnius, kurių vienintelė paskirtis – atgalinės nuorodos įterpimas. Manau, kad tokių tekstų teikiama nauda yra labai maža (anksčiau buvo kitaip) ir pirmenybę reiktų teikti kokybiškam turiniui, optimizuotam pagal SEO reikalavimus.

SEO specialisto darbo rezultatai

SEO specialisto darbo rezultatus geriausiai charakterizuoja internetinės svetainės pozicijų ir tikslinių lankytojų srauto kilimas, kas lemia ir padidėjusias konversijas.

Žemiau pateikiamas pavyzdys iliustruojantis internetinės svetainės pozicijų kilimą bei padidėjusį paspaudimų skaičių.

SEO optimizavimo rezultatai - pozicijų ir srauto kilimas

Ieškant kas atliks internetinės svetainės SEO optimizavimą ar partnerio ilgalaikiam bendradarbiavimui, verta rinktis laisvai samdomą SEO specialistą. Dažnai ne SEO agentūros, o konkretūs SEO ekspertai turi didžiausią įtaką SEO rinkoje. Beveik kiekvienas, su šia niša susijęs, žino šiuos aukščiausio lygio SEO specialistus: Rand Fishkin, Brian Dean, Neil Patel, Matt Cutts ir daug kitų.