SEO auditas

SEO auditas

Prieš pradedant internetinės svetainės SEO optimizavimą ar populiarinimą – būtina atlikti SEO auditą. Atlikus SEO auditą žinosime kokie trūkumai yra svetainėje, kokie svetainės komponentai neveikia arba veikia ne taip kaip turėtų.

SEO auditas atliekamas naudojant Screaming Frog SEO spider programinę įrangą, ahrefs.com atgalinių nuorodų tikrinimo įrankį, PageSpeed Insights internetinės svetainės greičio testavimo įrankį, pritaikomumo mobiliesiems testavimo įrankį, bei kitus įrankius, priemones ir metodus.

SEO auditas (PDF)

Kodėl SEO auditas svarbus jūsų internetinei svetainei?

Tai yra išsami internetinės svetainės analizė įvertinanti vidinius ir išorinius veiksnius įtakojančius internetinės svetainės veikimą ir našumą. Atskleidžia su internetinės svetainės architektūra susijusias problemas. Analizuoja atgalines nuorodas į internetinę svetainę, domeno reitingą ir autoritetą. Įvertina raktažodžių tankumą bei su dubliuotu turiniu susijusias problemas.

SEO auditas yra svarbus identifikuojant internetinės svetainės silpnąsias ir stipriąsias savybes. SEO auditas yra būtinas parenkant strategiją internetinės svetainės tobulinimui bei pozicijų gerinimui paieškos rezultatuose.

SEO audito rūšys

Žemiau pateikiamos skirtingos audito rūšys ir jų teikiama nauda.

Techninis SEO auditas

Padeda aptikti technines, internetinės svetainės, problemines vietas, dėl ko gali kilti problemų paieškos sistemoms nuskaitant ar interpretuojant jūsų svetainės turinį. Taip pat lankytojams gali būti nepatogu ir sudėtinga naudotis jūsų internetine svetaine ar rasti ieškomą informaciją. Šis auditas apibendrina visas, internetinės svetainės, technines problemas. Turint techninio SEO audito išvadas, galim imtis veiksmų šioms problemoms pašalinti.

Konkuruojančių internetinių svetainių SEO auditas

Padės geriau suprasti kas yra jūsų pagrindiniai konkurentai ir ką jie daro SEO srityje. Tai leis pasirinkti tinkamą ir tikėtina, kad sėkmingą SEO bei marketingo strategiją.

Atgalinių nuorodų ir svetainės turinio SEO auditas

Atgalinių nuorodų auditas įvertina turimas atgalines nuorodas, jų kokybę. Įvardija nuorodas į neegzistuojančius puslapius ar svetaines.

Svetainės turinio auditas įvertina teksto kokybę, aktualumą bei ryšį su raktažodžiais.

Lokaliojo SEO auditas

Lokalusis SEO koncentruojasi į lokalios paieškos rezultatus įtakojančius veiksnius: lokalūs skelbimai, citatos, atsiliepimai bei įvertinimai. Turint audito išvadas galima imtis veiksmų lokalios paieškos rezultatų pagerinimui.

Kaip dažnai reiktų atlikti internetinės svetainės SEO auditą?

SEO auditas suteikia išsamią informaciją apie internetinės svetainės būklę bei konkurencingumą paieškos rezultatuose. Auditas pateikia įžvalgų internetinės svetainės patobulinimui, problemų sprendimui ir pozicijų gerinimui paieškos ir lokalios paieškos rezultatuose.

Nors audituojama yra internetinė svetainė, tačiau iš rezultatų galima spręsti ir apie įmonės autoritetą, kultūrą bei požiūrį.

Internetinė svetainė turėtų būti audituojama bent kartą per metus. Internetinės svetainės, kurios yra nuolat papildomos, atnaujinamos ar internetinės parduotuvės turėtų būti audituojamos dažniau. Dažnumas nustatomas individuliai, analizuojant auditų rezultatus.