„Google“ reklama žemėlapiuose, labai efektyvi reklamos internete forma, tam tikrame regione ar konkrečioje vietoje, paslaugas teikiančioms įmonėms.
Ieškant paslaugos teikėjo, dažnai, norime, kad jis būtų mums patogioje vietoje. Taip galime taupyti savo laiką, nuvykti pakeliui į darbą, per pietų pertrauką ar pakeliui namo. Tai ypač aktualu, kai ieškome paslaugų, kurių reikia nedelsiant: odontologijos klinika, autoservisas, veterinarijos klinika. Vedant į „Google“ paieškos laukelį paslaugų pavadinimą, dažnai, pridedame miestą ar mikrorajoną, kur ieškome paslaugos teikėjo. Pastaruoju metu pastebima tendencija, kai tokių paslaugų ieškoma ne tekstinėje paieškoje, o „Google“ žemėlapiuose. Net ir ieškant tekstinėje paieškoje, kai „Google“ algoritmai nustato, kad mums svarbi vieta, pateikiama žemėlapio iškarpa su vietovėmis.
Paspaudus „Daugiau vietų“ – atidaromas žemėlapis
Žemiau pateiktame paveikslėlyje matomi paieškos rezultatai žemėlapyje ieškant odontologijos klinikos. Pirmos dvi pozicijos yra skelbimai, žemiau pateikiami natūralūs paieškos rezultatai.
Tokia reklama yra neįkyri ir naudinga vartotojui: randamas reikalingas paslaugos teikėjas, matomas jo turimas įvertinimas (galima spręsti apie paslaugų kokybę) bei matoma vieta, sužinoma ar bus patogu ten nuvykti.
Vykdant įvairias reklamos kampanijas pastebima, kad žemėlapiuose itin efektyvi yra vietinių paslaugų reklama. Galimybė pasirinkti norimą reklamos regioną ir būti matomiems žemėlapiuose, šalia esančiam, potencialiam klientui – laibai didelė nauda vietines paslaugas teikiančiam verslui.
Dažnai, kuo mažesnis atstumas nuo įmonės parenkamas, tuo atsiperkamumas didesnis (iki tam tikro lygio). Jei vykdote paslaugų reklamą „Google“ paieškos rezultatuose, bet nesireklamuojate žemėlapiuose – daug prarandate.
Yra keli išskirtiniai reklamos „Google“ žemėlapiuose privalumai.
Nors galimybė reklamuotis žemėlapiuose yra jau kuris laikas, vis dar ne visi žino, kaip pasinaudoti šia funkcija.
Reklama neblaško vartotojo dėmesio, tinkamai sukonfigūravus yra naudinga ir informatyvi.
Vartotojas randa paslaugą, kurios ir ieškojo, patogioje vietoje.
Kadangi vartotojas randa jam aktualią paslaugą, patogioje vietoje (jei reklama sukonfigūruota teisingai), dažnesnės sąveikos su skelbimu, geresnis reklamos atsiperkamumas.
Norint reklamuotis „Google“ žemėlapiuose reikalingi:
Vietovės plėtinius galima naudoti su paieškos, našumo, išmaniomis ir kitomis reklamos kampanijomis.