Reklama „Google Maps“ žemėlapiuose, daug prarandate, jei nesireklamuojate

Reklama „Google Maps“ žemėlapiuose, daug prarandate, jei nereklamuojate teikiamų paslaugų

„Google“  reklama žemėlapiuose, labai efektyvi reklamos internete forma, tam tikrame regione ar konkrečioje vietoje, paslaugas teikiančioms įmonėms.

Įmonė „Google“ žemėlapiuose
Įmonė „Google“ žemėlapiuose

Ieškant paslaugos teikėjo, dažnai, norime, kad jis būtų mums patogioje vietoje. Taip galime taupyti savo laiką, nuvykti pakeliui į darbą, per pietų pertrauką ar pakeliui namo. Tai ypač aktualu, kai ieškome paslaugų, kurių reikia nedelsiant: odontologijos klinika, autoservisas, veterinarijos klinika. Vedant į „Google“ paieškos laukelį paslaugų pavadinimą, dažnai, pridedame miestą ar mikrorajoną, kur ieškome paslaugos teikėjo. Pastaruoju metu pastebima tendencija, kai tokių paslaugų ieškoma ne tekstinėje paieškoje, o „Google“ žemėlapiuose. Net ir ieškant tekstinėje paieškoje, kai „Google“ algoritmai nustato, kad mums svarbi vieta, pateikiama žemėlapio iškarpa su vietovėmis.

Žemėlapio iškarpa „Google“ paieškos rezultatuose
Žemėlapio iškarpa „Google“ paieškos rezultatuose

Paspaudus „Daugiau vietų“ – atidaromas žemėlapis

Kaip atrodo reklama „Google“ žemėlapiuose

Žemiau pateiktame paveikslėlyje matomi paieškos rezultatai žemėlapyje ieškant odontologijos klinikos. Pirmos dvi pozicijos yra skelbimai, žemiau pateikiami natūralūs paieškos rezultatai.

Reklama Google žemėlapiuose
Odontologijos klinikos reklama žemėlapiuose

Tokia reklama yra neįkyri ir naudinga vartotojui: randamas reikalingas paslaugos teikėjas, matomas jo turimas įvertinimas (galima spręsti apie paslaugų kokybę) bei matoma vieta, sužinoma ar bus patogu ten nuvykti.

Ar reklama „Google“ žemėlapiuose pasiteisina?

Vykdant įvairias reklamos kampanijas pastebima, kad žemėlapiuose itin efektyvi yra vietinių paslaugų reklama. Galimybė pasirinkti norimą reklamos regioną ir būti matomiems žemėlapiuose, šalia esančiam, potencialiam klientui – laibai didelė nauda vietines paslaugas teikiančiam verslui.

„Google“ reklamos regiono parinkimas
„Google“ reklamos regiono parinkimas

Dažnai, kuo mažesnis atstumas nuo įmonės parenkamas, tuo atsiperkamumas didesnis (iki tam tikro lygio). Jei vykdote paslaugų reklamą „Google“ paieškos rezultatuose, bet nesireklamuojate žemėlapiuose – daug prarandate.

Reklamos „Google“ žemėlapiuose naudos

Yra keli išskirtiniai reklamos „Google“ žemėlapiuose privalumai.

Išsiskirkite iš konkurentų

Nors galimybė reklamuotis žemėlapiuose yra jau kuris laikas, vis dar ne visi žino, kaip pasinaudoti šia funkcija.

Unikalus ir neįkyrus reklamos formatas

Reklama neblaško vartotojo dėmesio, tinkamai sukonfigūravus yra naudinga ir informatyvi.

Patogi vartotojui

Vartotojas randa paslaugą, kurios ir ieškojo, patogioje vietoje.

Didesnis sąveikų rodiklis

Kadangi vartotojas randa jam aktualią paslaugą, patogioje vietoje (jei reklama sukonfigūruota teisingai), dažnesnės  sąveikos su skelbimu, geresnis reklamos atsiperkamumas.

Kaip reklamuotis “Google” žemėlapiuose

Norint reklamuotis „Google“ žemėlapiuose reikalingi:

  • Google įmonės profilis“;
  • „Google reklamos“ paskyra;
  • „Google įmonės profilis“ turi būti susietas su „Google reklamos“ paskyra: google-ads/answer/…14;
  • reklamos paskyroje turi būti įgalinti vietovės plėtiniai;
  • kuriant reklamos kampaniją reikia pasirinkti reklamos regioną;
  • pagal regioną reikia optimizuoti raktažodžius;
  • aktualiausiose vietovėse galima padidinti kainos siūlymą.

Vietovės plėtinius galima naudoti su paieškos, našumo, išmaniomis ir kitomis reklamos kampanijomis.