Lokalusis SEO

Vidinis svetainės SEO
Norint, kad potencialiam klientui, esančiam netoli jūsų vietinio verslo, paieškos rezultatuose būtų parodoma būtent jūsų svetainė, jūsų kontaktinė informacija ar nuoroda žemėlapyje – svetainė turi būti optimizuota lokalios paieškos rezultatams.

Vietinis verslas

Vietinis verslas paieškos sistemos atžvilgiu, tai verslas fiziškai susitinkantis su savo klientu, verslo buveinėje ar paslaugų teikimo regione.

Priemonių visuma stengiantis padidinti vietinio verslo matomumą internete bei šio verslo žinomumą yra vadinama lokaliuoju SEO.

Lakalus SEO labai glaudžiai yra susijęs su vidiniu, techniniu ir išoriniu SEO. Tačiau viena paskyra yra išskirtinai svarbi Google lokalios paieškos rezultatams, tai Google My Business.

Google My Business paskyra

Tai svarbiausia paskyra lokaliajam SEO, kuriai turėtų būti skiriamas išskirtinis dėmesys. Sukuriant ir administruojant šią paskyrą turėtų būti laikomasi Google gairių šioms paskyroms, nepavykus to padaryti paskyra gali būti užblokuota ir net pašalinta.

Google My Business paskyra suteikia galimybę jūsų verslo kontaktinei informacijai būti matomai žemėlapio paieškos rezultatuose. Taip pat yra galimybė, kad šalia paieškos rezultatų bus rodoma iškarpa su jūsų Google My Business paskyros duomenimis.

“Google My Business” paskyros sukūrimas

Google My Business („Google mano verslas“). Šioje paskyroje turėsite pateikti savo kontaktinę informaciją, pasirinkti vietą ar regioną kuriame teikiate paslaugas. Rekomenduojama pateikti įmonės aprašymą, teikiamų paslaugų ar prekių aprašymus. Pridėti nuotraukų.

Gerai užpildytas, kiek įmanoma išsamesnis, šios paskyros profilis pretenduoja būti rodomas vietinės paieškos rezultatuose, kai netoli Jūsų verslo esantis žmogus ieško Jūsų teikiamų paslaugų ar prekių.

Lokalieji „Google“ paieškos rezultatai
Lokalieji „Google“ paieškos rezultatai (dešinėje paveikslėlio pusėje)

Siekiant populiarinti savo paskyrą galima reguliariai skelbti naujienas, skelbti specialius pasiūlymus klientams arba įkelti naujų produktų, taip atkreipiant potencialių klientų dėmesį.

"Google mano verslas" valdymo skydelis
„Google My Business“ valdymo skydelis

Tvarkant „Google My Business“ paskyrą reiktų nepamiršti ir savo esamų klientų. Esant progai paprašykite, kad klientai paliktų įvertinimą ir atsiliepimą, tai padės ir kuriant verslo reputaciją.

„Google My Business“ profilio bendrinimas
„Google My Business“ profilio bendrinimas