Google reklamos skelbimo reitingas ir kokybės balas - SEO ir SEM paslaugų agentūra | SEO specialistas | wayup®

„Google” reklamos skelbimo reitingas ir kokybės balas

Skelbimo reitingas („Ad Rank”)

Reklamos reitingą, „Google” naudoja, kad nustatytų kurioje pozicijoje, tarp kitų reklamų, bus rodoma jūsų reklama. Pirmiausia rodoma reklama turinti aukščiausią reitingą, žemiau rikiuojasi reklamos su mažesniais reklamos reitingais.

Google skelbimo reitingas
„Google” skelbimo reitingas (Ad Rank)

Google reklamos skelbimo reitingas „Ad Rank”:

#Max BidKokybės balas„Ad Rank”
12€1020
21,5€69
34€28
46€16

Reklamos reitingą įtakojantys faktoriai:

  • kainos pasiūlymo suma (kiek sutinkate mokėti už paspaudimą);
  • reklamos ir tinklalapio, į kurį nukreipia ši reklama, kokybė („Quality Score”);
  • asmens paieškos kontekstas (asmens vieta, paieškos laikas, paieškos terminų pobūdis ir t.t.)
  • reklamos plėtiniai bei kiti formatai: tai papildoma informacija, kaip telefono numeris ar nuorodos į kitus tinklalapius;

Taigi, kiek mokėsite už kiekvieną skelbimo paspaudimą priklauso ne tik nuo konkurencijos, bet ir nuo skelbimo bei tinklalapio, į kurį šis skelbimas nukreipia, kokybės.

Skelbimo kokybės balas („Quality Score”)

Vienas iš svarbiausių reklamos kampanijos rodiklių yra skelbimo kokybės balas. Šis balas gali būti nuo 1 iki 10, šį balą jūsų skelbimui priskiria „Google”. Tai yra labai geras rodiklis, kaip sekasi jūsų reklamos kampanijai. Jis įtakoja kiek mokėsite už kiekvieną skelbimo paspaudimą.

Google skelbimo kokybės balas
„Google” skelbimo kokybės balas

Labai svarbu suprasti kokie faktoriai įtakoja skelbimo kokybės balą, kad būtų galima imtis veiksmų šiam balui pagerinti.

Kokybės balą („Quality Score”) įtakojantys faktoriai

Google skelbimo kokybės balą įtakojantys faktoriai
„Google” skelbimo kokybės balą įtakojantys faktoriai

Skelbimo kokybės balą įtakoja daug faktorių, kaip:

  • paspaudimų rodiklis (CTR), tai yra skelbimo paspaudimų ir parodymų skaičiaus santykio procentinė išraiška;
  • raktažodžio ryšys su skelbimo grupe;
  • tinklalapio į kurį skelbimas nukreipia kokybė ir aktualumas;
  • skelbimo teksto kokybė, aktualumas ir ryšys su paieškos raktažodžiu;
  • praeities „Google Ads paskyros” rezultatai.

Niekas tiksliai nežino kiek kiekvienas iš šių faktorių įtakoja kokybės balą. Tačiau žinoma, kad paspaudimų rodiklis (CTR) yra vienas iš svarbiausių faktorių nustatant kokybės balą. Jei daugiau žmonių pamatę skelbimą jį paspaudžia, tai yra geras indikatorius, kad skelbimas yra kokybiškas ir aktualus. Dėl to skelbimas turės geresnį reitingą ir už paspaudimą mokėsime mažiau.

Kaip pagerinti skelbimo kokybės balą?

Žinant kokie faktoriai įtakoja mūsų skelbimo kokybės balą galime imtis veiksmų šiam balui pagerinti. Taip užtikrinsime reklamos kampanijos sėkmę, puikius rezultatus ir minimalias išlaidas.

Žemiau pateikiamos priemonės skelbimo kokybės balo pagerinimui:

Kaip pagerinti Google skelbimo kokybės balą
Kaip pagerinti „Google” skelbimo kokybės balą
  • naudojami siauro spektro raktažodžiai (frazės atitikmuo arba tikslus atitikmuo). Skelbimas rodomas rečiau, tačiau yra aktualus ir didėja paspaudimo tikimybė;
  • panaudojami neigiami raktažodžiai, tai yra raktažodžiai, kuriuos įvedus į paiešką norime, kad mūsų skelbimas nebūtų rodomas. Skelbimas rodomas tik tikslinei auditorijai;
  • naudojamos skelbimų grupės. Kiekvienam raktažodžiui arba siaurai raktažodžių grupei parašomas aktualus su raktažodžiu tiesiogiai susijęs skelbimo tekstas;
  • nuolat optimizuojamas skelbimo tekstas. Skelbimo tekstas turi būti kokybiškas, aktualus ir patraukiantis akį. Bandymais atrenkami skelbimų tekstai, kurie geriausiai veikia, generuoja daugiausiai paspaudimų bei konversijų;
  • optimizuojamas tinklalapis į kurį nukreipia skelbimas.