„Google“ įmonės profilis yra nemokama ir viena iš svarbiausių paskyrų verslui, kuri leidžia pateikti išsamią informaciją apie įmonę:
Kai vartotojai ieško informacijos apie jūsų įmonę ar paslaugas naudodami „Google“ paiešką ar žemėlapius, jie galės rasti jūsų įmonės profilio iškarpą.
„Google“ įmonės profilis padeda padidinti įmonės matomumą internete. Įvedus įmonės pavadinimą į „Google“ paieškos laukelį, kai yra sukurtas ir nuolat atnaujinimas įmonės profilis, galima iš karto sužinoti įmonės darbo valandas, kontaktinę informaciją ir adresą. Vienu mygtuko paskaudimu galima gauti nuorodas „Google“ žemėlapiuose, kaip nuvykti iki įmonės.
Kadangi įmonės profilyje yra galimybė pateikti informaciją apie prekes ar paslaugas, tikėtina, kad informacija apie jūsų įmonę bus rodoma paieškoje ar žemėlapiuose, kai žmonės ieško šių prekių ar paslaugų.
„Google“ įmonės profilį galima susieti su „Google Ads“ reklamos paskyra ir reklamuojant dar labiau padidinti įmonės žinomumą.
Norėdami susikurti „Google“ įmonės profilį:
Kai patvirtinsite savo profilį, jis bus matomas „Google“ paieškos rezultatuose ir žemėlapiuose.
Kad jūsų įmonė būtų rodoma „Google“ žemėlapiuose, užtenka susikurti „Google“ įmonės profilį, įvesti bei patvirtinti įmonės adresą (adreso patvirtinimui yra atsiunčiamas laiškas su kodu). Įmonės profilyje, prie adreso, reikia pasirinkti: „rodyti įmonės adresą klientams“. Atlikus šiuos veiksmus, įmonę bus galima rasti „Google“ žemėlapiuose.
Ieškant tam tikrų paslaugų, dažnai, norime, kad paslaugų tiekėjas būtų mums patogioje vietoje. Taip galime taupyti savo laiką, nuvykti pakeliui į darbą, per pietų pertrauką ar pakeliui namo. Tai ypač aktualu, kai ieškome paslaugų, kurių reikia nedelsiant: odontologijos klinika, autoservisas, veterinarijos klinika. Vedant į „Google“ paieškos laukelį paslaugų pavadinimą, dažnai, pridedame miestą ar mikrorajoną. Pastaruoju metu pastebima tendencija, kai tokių paslaugų ieškoma ne tekstinėje paieškoje, o „Google“ žemėlapiuose.
Norėdami padidinti savo įmonės matomumą „Google“ žemėlapiuose, turite įmonės profilio paskyrą susieti su „Google Ads“ paskyra. Kad skelbimai žemėlapiuose būtų rodomi dažniau, galima padidinti kainos siūlymą (%) pasirinktame regione.
Kai yra keli įmonės padaliniai su skirtingais adresais (jei yra daugiau nei 10 padalinių), paprasčiausias būdas yra sukuriant įmonių grupę.
Šioje grupėje įvesite kiekvieno padalinio informaciją, po patvirtinimo juos galėsite valdyti.
Jei yra mažiau nei 10 padalinių, kiekvieną padalinį teks užregistruoti ir patvirtinti atskirai.
Kuriant ir administruojant „Google“ įmonės profilį svarbu:
Tinkamai administruojant „Google“ įmonės profilį, galima valdyti įmonės reputaciją ir didinti pasitikėjimą bei padidinti įmonės matomumą internete ir pritraukti naujų klientų.
Laikytis „Google“ įmonės profilio gairių yra svarbu, nes tai padeda užtikrinti, kad jūsų profilis yra patikimas ir aktualus, jame patiekta informacija yra teisinga. Tai svarbu ne tik jums, bet ir jūsų klientams.
Pažeidus „Google“ įmonės profilio užpildymo ar administravimo taisykles, profilis gali būti užblokuotas.
Taip, „Google“ įmonės profilis gali būti užblokuotas, jei jis neatitinka naudojimo taisyklių ir gairių. „Google“ įmonės profilis gali būti užblokuotas, jei jame pateikiamas neteisinga arba neaktuali informacija, jeigu profilis yra suklastotas arba jeigu jis naudojamas nelegaliems tikslams.
„Google“ įmonės profilio gairės ir politika: support.google.com/…/7667250
Jei „Google“ įmonės profilis buvo užblokuotas pirmiausia reiktų bandyti išsiaiškinti, kodėl jis buvo užblokuotas. Gaila, tačiau „Google“ nenurodo tikslios priežasties, kodėl profilis buvo užblokuotas.
Įsitikinus, kad įmonės profilis atitinka „Google“ įmonės profilio gaires ir politiką, jei reikia, atlikus korekcijas, galima pateikti prašymą profilio atkūrimui.
Jei nepavyksta įmonės profilio atkurti patiems, galite kreiptis į įmonės profilius administruojančius specialistus.
„Google įrašai“ yra funkcija, kuri leidžia skelbti naujienas, akcijas ir kitus pranešimus tiesiogiai savo įmonės profilyje.
„Google“ paieškos laukelyje įvedus savo įmonės pavadinimą, „Google“ ras įmonės profilį ir galėsite pasirinkti „pridėti naujinimą“.
Atsidariusiame lange galėsite pasirinkti pranešimo tipą:
„Google“ paieškos laukelyje įvedus savo įmonės pavadinimą, „Google“ ras įmonės profilį, pasirinkite prašyti atsiliepimų, atsidariusiame lange bus jūsų įmonės apžvalgos formos nuoroda, ja pasidalinkite su klientais.
Gavę kliento atsiliepimą, nepamirškite padėkoti ir parašyti atsakymą.
Siekiant, kad įmonės profilis būtų lengvai randamas paieškoje ir žemėlapiuose, svarbus jo administravimas, periodinis atnaujinimas, atsiliepimų rinkimas ir atsakymas į juos. Taip išlaikysite nepriekaištingą įmonės reputaciją, didinsite pasitikėjimą įmone.
Jei reikalinga pagalba, administruojant „Google“ įmonės profilį – susisiekite.