Draugiškų SEO internetinių svetainių ir parduotuvių kūrimas

Kuriame minimalistines, patrauklias akiai, internetines svetaines ir parduotuves, kurių pagrindinis tikslas – pritraukti lankytojų iš paieškos sistemų rezultatų arba "Google Ads" reklamos.

Internetinės svetainės orientuotos į klientų pritraukimą.

Internetiniu svetainiu kurimas
Internetiniu svetainiu kurimas

Nuo ko pradėti internetinės svetainės kūrimą?

Pradėjus verslą, beveik niekam nekyla abejonių – internetinė svetainė yra būtina. Tai puiki vieta prisistatyti, pristatyti savo paslaugas ar prekes, pateikti rekvizitus. Turbūt visi norėtų, kad internetinė svetainė veiktų kaip reklama, pritrauktų klientų. Todėl žemiau pateikiame tris esminius etapus, kurie dažnai yra praleidžiami arba jiems skiriama ne pakankamai dėmesio.

Internetinės svetainės kūrimo pradžia

  1. Raktažodžių paieška (raktažodžių tyrimas)
  2. Svarbu išsiaiškinti, kokius raktažodžius, potencialūs klientai, veda į paiešką, ieškodami mūsų siūlomų prekių ir paslaugų.

  3. Konkurentų analizė
  4. Prieš kuriant internetinę svetainę, pravartu išsiaiškinti kokią strategiją naudoja mūsų konkurentai. Kokie internetinės svetainės puslapiai generuoja pagrindinį lankytojų srautą. Kokios spragos yra jų turinio marketingo strategijoje, kuriomis galime pasinaudoti.

  5. Internetinės svetainės žemėlapio sudarymas

    Kruopščiai atlikus pirmą ir antrą žingsnį, sudaromas internetinės svetainės žemėlapis (struktūra). Reikalui esant numatomi ateities puslapiai. Taip paruošus internetinės svetainės struktūrą, turėsime puslapius, kurie dirba konkretiems raktažodžiams. Tai yra gera pradžia kelyje į "Google" paieškos rezultatų viršūnę.

wayup internetinės svetainės

Internetinės svetainės išvaizda

Internetinės svetainės išvaizda

Yra daug būdų padaryti, vizualiai taip pat atrodančią, internetinę svetainę. Greičiausias ir paprasčiausias būdas dažnai nėra geriausias, todėl pigiausi internetinių svetainių variantai, dažnai neatitinka SEO standartų ir yra prastai reitinguojami paieškos sistemose.

Techninės charakteristikos

Techninės charakteristikos

Internetinė svetainė turi būti greita, saugi, pritaikyta mobiliesiems įrenginiams. Nors lankytojas to nemato, siekiant aukštų rezultatų paieškos sistemose, HTML kodas turi būti semantiškas, žymos su reikiamais atributais.

Svetainės kūrimo procesas

Svetainės kūrimo procesas

Kurdami internetinę svetainę atsižvelgiame į kiekvieno kliento poreikius, rinką, tikslus. Didelį dėmesį skiriame SEO, kad svetainė turėtų didelius šansus užimti aukštas pozicijas paieškos rezultatuose ir pritrauktų lankytojų.

Internetinės svetainės, e‑parduotuvės kūrimo kaina

Internetinės svetainės ar internetinės parduotuvės kūrimo kaina priklauso nuo projekto apimties ir sudėtingumo.

Kainą lemiantys veiksniai:

  • puslapių skaičius, turinio kiekis, pobūdis ir apipavidalinimas;
  • internetinės svetainės dizainas, dizaino sudėtingumas;
  • funkcijos, kurias reikia integruoti į internetinę svetainę ar e-parduotuvę;

Labai svarbu suprasti, kad internetinė svetainė yra daugiau nei mato akis. Norint, kad internetinę svetainę būtų randama paieškoje, o lankytojai taptų klientais, kodas turi būti korektiškas. Atliekant SEO optimizavimą darbo kartais įdedama daugiau nei kuriant internetinę svetainę.

Atlikdami SEO optimizavimą, dažnai susiduriame su labai prastai išpildytomis, nors ir gražiai atrodančiomis, svetainėmis. Nesilygiuojame į pigiausius internetinių svetainių kūrėjus. Esame įsitikinę, kad mūsų internetinių svetainių kūrimo kainos ir kokybės santykis vienas geriausių rinkoje.

Internetinės svetainės, e-parduotuvės kūrimo kaina

Užklausos forma

    Dešimt priežasčių, kodėl verta investuoti į internetinę svetainę

    Investavimas į internetinę svetainę

    Jei vis dar dvejojate ar turėtumėte susikurti internetinę svetainę, ją tobulinti, prižiūrėti ir investuoti į SEO paslaugas, mūsų atsakymas – taip. Pateikėme dešimt priežasčių, kodėl mūsų nuomone turėtumėte investuoti į internetinę svetainę.

    1. Klientas tikisi, jog Jus ras interneto paieškoje
    2. Kiekvienas, norėdamas įsigyti produktų bei paslaugų, paiešką pirmiausia pradeda internete. Pirkėjas TIKISI, jog patikima įmonė turi savo internetinį puslapį, kuriame galima apsilankyti ir susipažinti su teikiamomis paslaugomis. Juk šiais laikais viską galima rasti internete!

    3. Sutaupote pinigų reklamai
    4. Kiekviena reklama, kurios tikslas pasiekti reikiamą auditoriją, kainuoja didelius pinigus. Kokybiškai sukurtas internetinis puslapis gali atnešti tiek pat naudos ir net daugiau, nei specialiai kuriamos reklamos. Čia Jūs galite ne tik reklamuoti savo produktus, bet ir papasakoti apie save, parodyti ką apie jus sako jūsų vartotojai. Internetinis puslapis, tai reklama, kuri dirba pati už save.

      Esant reikalui, greitai ir su visiška biudžeto kontrole, galima pradėti "Google Ads" reklamos kampaniją.

    5. Pranašumas prieš konkurentus
    6. Jūsų konkurentai turi internetinę svetainę. Na, bent didžioji dalis tai tikrai, ir tai jiems suteikia didžiulį pranašumą. Vien todėl, jog nesate matomas interneto platybėse, gali Jums pakišti koją, net jei prekiaujate pačiais geriausiais produktais.

    7. Viskas vienoje vietoje
    8. Internetinis puslapis – tai vieta, kurioje rasime viską, kas susiję su įmonės veikla. Adresas, kontaktai, informacija apie produktus, akcijos, naujienos ir dar daugiau vienoje vietoje.

    9. Niekuomet nebus ženklo „Uždaryta“
    10. Nesvarbu ar ankstyvas rytas, ar gili naktis – įmonė visuomet pasiekiama. Esate matomi 24/7, o ne tam tikromis darbo valandomis. Ir geriausia tai, jog šis matomumas nekainuoja papildomų išlaidų.

    11. Sutaupote laiko atsakant į DUK
    12. Viešindami dažniausiai užduodamų klausimų atsakymus apie jūsų paslaugas ar prekes sutaupote laiko. Greitesni atsakymai į klausimus – greitesnė prekyba. Greitesnė prekyba – daugiau pelno.

    13. Pasiekiami iš bet kurio pasaulio kraštelio
    14. Internetinis puslapis suteikia puikias galimybės būti matomiems, nesvarbu iš kur vykdoma paieška. Savaime suprantama, jog jei esate pasiekiami iš bet kurio pasaulio kraštelio, jūsų šansai pasiekti didesnę vartotojų auditoriją taip pat didėja.

    15. Greita komunikacija su klientu
    16. Internetiniai puslapiai turi nemažai privalumų. Vienas jų – realiu laiku vykstanti komunikacija su klientu. Gyvojo susirašinėjimo funkcionalumas suteikia puikias galimybes atsakyti į klientų klausimus realiu laiku, siekiant aukščiausios kokybės aptarnavimo. Tai tarsi informacinis stendas jūsų biure, kur galima gauti atsakymus į iškilusius klausimus čia ir dabar.

    17. Nauda, kurią galime apskaičiuoti
    18. Turėdami internetinį puslapį galite sekti vartotojų srautus, jų elgesį realiu laiku. Galite stebėti kiek vartotojų apsilankė Jūsų puslapyje, kokia vartotojo apsilankymo trukmė internetinėje svetainėje ir dar daugiau. Matydami šią informaciją, turite galimybę keisti pardavimų strategijas, analizuoti kas labiausiai sudomino Jūsų klientą ir atvirkščiai. Kitaip tariant – matote kiekvieną judesį, kurį atlieka vartotojas atėjęs į Jūsų svetainę.

    19. Didesni pardavimai
    20. Kiekvieno verslo pagrindinis tikslas – kuo didesni pardavimai. Kuo daugiau klientų – tuo didesni šansai, kad pardavimas bus įvykdytas. Kokybiškai sukurta internetinė svetainė ilgainiui padeda išgarsinti įmonės vardą, sukurti nuolatinių klientų ratą, bei pritraukti naujų. Tai – raktas į pelningą verslą.