Sukursime jūsų „Google Ads“ reklamos kampaniją, atliksime raktažodžių bei neigiamų raktažodžių parinkimą. Analizuosime reklamos generuojamus srautus bei rezultatus, optimizuosime raktažodžius, vietovės, auditorijos bei kitus nustatymus. Užtikriname maksimalius rezultatus su minimaliomis išlaidomis.
Patikėkite savo „Google Ads“ reklamos kampaniją sertifikuotiems specialistams.
„Google Ads“ reklama apima įvairias reklamos formas: tekstinė reklama paieškos rezultatuose, vaizdinė reklama internetinėse svetainėse ar programose, vaizdo įrašų reklama „YouTube“.
Potencialiam klientui, ieškančiam konkretaus produkto ar paslaugos, šalia paieškos rezultatų, gali būti rodoma būtent jūsų internetinės svetainės nuoroda bei jūsų kontaktinė informacija. Už reklamos paslaugą mokama yra tik tada, kai paspaudžiama jūsų nuoroda ir apsilankoma jūsų internetiniame tinklalapyje.
Sukuriant reklamos kampaniją pasirenkame raktažodžius, kuriuos įvedus į paiešką, norime, kad šalia organinės paieškos rezultatų būtų parodomos ir mūsų skelbimas. Yra trys rūšys raktažodžių: plataus spektro, frazės atitikmuo, tikslus atitikmuo. Raktažodžių tipo pasirinkimas priklauso nuo turimų tikslų bei biudžeto. Plataus spektro raktažodžiai galim pasiekti platesnę auditoriją, tačiau konversijos rodikliai gali būti mažesni nei naudojant frazės ar tikslaus atitikmens raktažodžius. Naudojant plataus spektro raktažodžius, skelbimas ne visada būną aktualus konkrečiai paieškai, todėl skelbimo reitingas gali būti mažesnis.
Reklamos kampanijai pasirenkame kainos („bid“) strategiją, nustatome dienos limitą, bei galime nustatyti vieno paspaudimo kainos limitą. Tai yra nustatyti, kiek daugiausiai sutinkame mokėti už paspaudimą ant mūsų reklamos. Už vieną paspaudimą gali tekti mokėti nuo kelių euro centų iki kelių ar net keliasdešimties eurų. Kuo didesnę vieno paspaudimo kainą nustatysime, lyginant su konkurentais, tuo daugiau šansų, kad reklama bus rodoma ir užims aukštesnes pozicijas. Tačiau ar reklama bus rodoma ir kokią poziciją užims paieškos rezultatuose lemia reklamos reitingas („Ad Rank“), kur kaina yra tik vienas iš faktorių.
Reklamos reitingą, „Google“ naudoja, kad nustatytų kurioje pozicijoje, tarp kitų reklamų, bus rodoma jūsų reklama. Pirmiausia rodoma reklama turinti aukščiausią reitingą, žemiau rikiuojasi reklamos su mažesniais reklamos reitingais.
Taigi, kiek mokėsite už kiekvieną paspaudimą ant savo skelbimo, priklauso ne tik nuo konkurencijos, bet ir nuo reklamos bei tinklalapio, į kurį šis skelbimas nukreipia, kokybės.
Vienas iš svarbiausių reklamos kampanijos rodiklių yra skelbimo kokybės balas. Šis balas gali būti nuo 1 iki 10, šį balą jūsų skelbimui priskiria „Google“. Tai yra labai geras rodiklis, kaip sekasi jūsų reklamos kampanijai. Jis lemia kiek mokėsite už kiekvieną paspaudimą ant savo skelbimo ir kaip aukštai bus rodomos jūsų skelbimas.
Labai svarbu suprasti kokie faktoriai įtakoja skelbimo kokybės balą, kad būtų galima imtis veiksmų šiam balui pagerinti.
Skelbimo kokybės balą įtakoja daug faktorių, kaip:
Niekas tiksliai nežino kiek kiekvienas iš šių faktorių įtakoja kokybės balą. Tačiau žinoma, kad paspaudimų rodiklis (CTR) yra vienas iš svarbiausių faktorių nustatant kokybės balą. Jei daugiau žmonių pamatę skelbimą jį paspaudžia, tai yra geras indikatorius, kad skelbimas yra kokybiškas ir aktualus. Dėl to skelbimas turės geresnį reitingą ir už paspaudimą mokėsime mažiau.
Žinant kokie faktoriai įtakoja mūsų skelbimo kokybės balą galime imtis veiksmų šiam balui pagerinti. Taip užtikrinsime reklamos kampanijos sėkmę, puikius rezultatus ir minimalias išlaidas.
Žemiau pateikiamos priemonės skelbimo kokybės balo pagerinimui:
Džiaugiamės turėdami reiklius klientus, kurie įvertina mūsų darbą