„Google Ads“ yra mokama „Google“ reklamos platforma, kur reklamuotojai yra apmokestinami už skelbimų paspaudimus (arba peržiūrą – „YouTube“), o ne už jų parodymus. Viena iš populiariausių ir efektyviausių „Google“ reklamos formų yra tekstiniai skelbimai „Google“ paieškos rezultatuose.
Dažnai naudojamos ir kitos „Google“ reklamos internete formos: reklama „YouTube“, vaizdinės reklamos tinkle, „Google“ žemėlapiuose.
Tekstinė reklama paieškos rezultatuose
Potencialiam klientui, ieškančiam konkretaus produkto ar paslaugos, šalia paieškos rezultatų, gali būti rodoma būtent jūsų internetinės svetainės nuoroda bei jūsų kontaktinė informacija. Už reklamos paslaugą mokama yra tik tada, kai paspaudžiama jūsų nuoroda ir apsilankoma jūsų internetiniame tinklalapyje.
Reklama „Google“ paieškos rezultatuose
Tekstiniai skelbimai „Google“ paieškos rezultatuose tiesioginiams pardavimams bei užklausų generavimui.
„Google“ reklama vaizdinės reklamos tinkle
Remarketingas tiesioginiams pardavimams, reklama prekės ženklo žinomumo didinimui, įvaizdžio formavimui.
„Google“ reklama žemėlapiuose
Vietinio verslo reklama „Google“ žemėlapiuose, klientų pritraukimui, tiesioginiams pardavimams, užklausų generavimui.
Reklama „YouTube“
Reklama prekės ženklo ar produkto žinomumo didinimui, įvaizdžio formavimui.
„Google Ads” specialistas
Padės pasiekti jūsų reklamos tikslų, pritraukti naujų klientų.
„Google” stengiasi, kad reklamuotis paieškos tinkle būtų kiek įmanoma paprasčiau. Išties, susikurti „Google Ads” paskyra yra lengva, net ir skelbimus galima sukurti automatiškai pagal turimos internetinės svetainės turinį. Ir pinigus reklamai išleisti tikrai pavyks, tačiau ar ji veiks pelningai?
Reklamos platforma yra konkurencinga
„Google Ads” reklamos rinka yra konkurencinga, kur konkuruojate dėl skelbimų parodymų ir darote kainos pasiūlymus už jų paspaudimą. Todėl, dažnai, pelningai veikia tik geriausi skelbimai su tinkamais reklamos kampanijos nustatymais. Nuolatos nedirbant su „Google” reklama, nežinant įvairių niuansų ir plonybių, bus sunku įveikti konkurentus.
Sėkmingai reklamos kampanijai – reikalinga patirtis
Norint sėkmingos reklamos kampanijos, ar bent jau išbandyti, „Google” reklamą, žinant, kad viskas buvo padaryta teisingai, verta kreiptis į „Google Ads” specialistą.
„Google” reklamos specialisto paslaugos
Konsultacijos „Google” reklamos klausimais;
raktažodžių tyrimas;
preliminaraus reklamos plano ir prognozuojamų rezultatų sudarymas;
“Google Ads“ paskyros ir reklamos kampanijos sukūrimas bei administravimas;
konversijų stebėjimo įdiegimas;
esamos “Google Ads“ reklamos kampanijos auditas;
reklamos kampanijos optimizavimas;
internetinės svetainės puslapių, į kuriuos nukreipia skelbimai, optimizavimas.
Nesvarbu, ką apie save sakome mes — svarbu, ką sako mūsų klientai!
Džiaugiamės pasirinkę bendradarbiauti su wayup! Naujai įkurtam autoservisui buvo reikalinga specialisto pagalba sukuriant Google reklamą, ją optimizuojant bei administruojant. Visada operatyviai reaguojama į visus iškilusius klausimus, išsamiai pakonsultuojama ir paaiškinama, visi darbai atliekami profesionaliai ir greitai. Labai džiaugiamės sulaukę pasiteisinusių rezultatų – iškilusiu matomumu bei naujais klientais. Dėkojame ir tikimės toliau sėkmingai bendradarbiauti ateityje.
Kodėl verta reklamuotis „Google” reklamos platformoje?
Greitai gaunami rezultatai
Rezultatus gauname iš karto po sukurtos reklamos kampanijos patvirtinimo. Žymiai greičiau nei su SEO paslaugomis.
Tikslinė auditorija
Reklama rodoma tikslinei auditorijai, su konkrečiu poreikiu prekėms ar paslaugoms.
Mokama už sąveiką
Už reklamą mokama yra tik paspaudimo ant nuorodos arba skambučio jums atveju.
Didėja autoritetas
Parodyta skelbimo nuoroda didina tinklalapio autoritetą, didėja tikimybė, kad bus paspausta natūraliuose paieškos rezultatuose esanti nuoroda.
Lengva kontroliuoti biudžetą
Reklamos biudžetą lengva kontroliuoti, galima nustatyti kiek maksimaliai sutinkate mokėti už paspaudimą bei dienos išlaidų limitą.
Nėra ilgalaikių įsipareigojimų
Nėra ilgalaikių įsipareigojimų, reklamos kampaniją bet kada galima stabdyti arba nutraukti.
Galima pasirinkti reklamos regioną
Yra galimybė kontroliuoti vietovės, auditorijos nustatymus.
Remarketingo galimybė
Galimybė pakartotinai rodyti reklamą žmonėms jau apsilankiusiems jūsų internetinėje svetainėje.
Aiškūs ir pamatuojami rezultatai
Aiškiai pateikiami jūsų reklamos kampanijos rezultatai.
„Google” reklama – DUK
„Google” reklama tinka ne tik didėlėms įmonėms, bet labai tinka ir smulkiajam verslui:
greitai gaunami rezultatai – labai svarbu smulkiajam verslui, neturinčiam didelių finansinių rezervų ir norinčiam investicijų grąžą gauti kiek įmanoma greičiau;
galima kontroliuoti biudžetą ir jis neturi būti didelis. Yra rinkų, kur ir su keliasdešimties EUR biudžetu galima gauti gerų rezultatų;
jei verslo teikiamos paslaugos aktualios tik tam tikrame regione, mieste ar tam tikru atstumu nuo verslo buveinės, skelbimų rodymas gali būti nustatytas būtent šios vietovės auditorijai;
lengva apskaičiuoti atsiperkamumą.
„Google” reklama dar vadinama PPC (angl. mokėk už spustelėjimą) reklama. Taigi, mokama yra ne už skelbimo parodymą, o skelbimo paspaudimą.
„Google” reklamos, vieno paspaudimo, kaina priklauso nuo daugybės faktorių: rinka, konkurencija, reklamos kampanijos kokybė ir daug kitų. Tačiau reklamos užsakovui, dažniausiai, tai nėra įdomu, jam yra svarbu: kad galima laisvai pasirinkti dienos biudžetą (pvz.: 3 EUR per dieną) ir taip kontroliuoti reklamos išlaidas. Taip pat svarbus reklamos atsiperkamumas, ką nesunku įvertinti įdiegus konversijų sekimą, tada žinome ne tik kiek kainuoja vienas skelbimo paspaudimas, bet ir viena konversija (prekės užsakymas, skambutis, el. laiškas ar kita).
Reklamos atsiperkamumas labai priklauso nuo strategijos, tinkamos auditorijos parinkimo, kokybiškų skelbimų ir, žinoma, nuo prekių ar paslaugų konkurencingumo.
Taip, biudžetą yra lengva kontroliuoti: nustatome dienos biudžetą ir nesunku apskaičiuoti kiek išleisime per mėnesį.
Kaip apskaičiuoti vidutinį dienos biudžetą pagal mėnesio sumą: „Google Ads” žinynas.
„Google Ads” paskyros sukūrimo, raktažodžių parinkimo ir skelbimų sukūrimo kaina: nuo 150 EUR.
„Google” reklamos administravimo kaina: nuo 80 Eur/mėn.
Norint, kad reklama veiktų efektyviai, būtinas ne tik reklamos kampanijos tobulinimas, bet ir internetinės svetainės puslapių, į kuriuos nukreipia skelbimai, optimizavimas.
Optimizuojant reklamos kampaniją, atsižvelgiant į rezultatus, užtikrinama maksimali investicinė grąža.
Taip, kiekvieną mėnesį yra pateikiamos „Google” reklamos kampanijos ataskaitos. Ataskaitoje, pateikiama: skelbimų parodymų skaičius, skelbimo paspaudimų kiekis, kaina ir kiti duomenys.
Ilgalaikių įsipareigojimų nėra, reklamos kampaniją galima bet kada sustabdyti.
Kaip veikia „Google Ads” tekstinė reklama?
Sukuriant reklamos kampaniją pasirenkame raktažodžius, kuriuos įvedus į paiešką, norime, kad šalia organinės paieškos rezultatų būtų parodomos ir mūsų skelbimas. Yra trys rūšys raktažodžių: plataus spektro, frazės atitikmuo, tikslus atitikmuo. Raktažodžių tipo pasirinkimas priklauso nuo turimų tikslų bei biudžeto. Plataus spektro raktažodžiai galim pasiekti platesnę auditoriją, tačiau konversijos rodikliai gali būti mažesni nei naudojant frazės ar tikslaus atitikmens raktažodžius. Naudojant plataus spektro raktažodžius, skelbimas ne visada būną aktualus konkrečiai paieškai, todėl skelbimo reitingas gali būti mažesnis.
„Google” reklamos kaina
Reklamos kampanijai pasirenkame kainos („bid”) strategiją, nustatome dienos limitą, bei galime nustatyti vieno paspaudimo kainos limitą. Tai yra nustatyti, kiek daugiausiai sutinkame mokėti už paspaudimą ant mūsų reklamos. Už vieną paspaudimą gali tekti mokėti nuo kelių euro centų iki kelių ar net keliasdešimties eurų. Kuo didesnę vieno paspaudimo kainą nustatysime, lyginant su konkurentais, tuo daugiau šansų, kad reklama bus rodoma ir užims aukštesnes pozicijas. Tačiau ar reklama bus rodoma ir kokią poziciją užims paieškos rezultatuose lemia reklamos reitingas („Ad Rank”), kur kainos siūlymas yra tik vienas iš faktorių.
Paspaudimo kaina priklauso nuo jūsų konkurentų skelbimo reitingo, bei nuo jūsų skelbimų kokybės balo. Konkurentų skelbimo reitingo kontroliuoti negalime, tačiau galime kontroliuoti savo skelbimų kokybės balą ir taip sumažinti išlaidas už paspaudimus.
„Google Ads” remarketingo galimybė
Tai specifinė „Google” reklamos forma, kai personalizuoti skelbimai rodomi jūsų internetinėje svetainėje jau apsilankiusiems žmonėms.
Tinkamai taikomas remarketingas gali padidinti konversijas ir investicinę grąžą, tačiau reiktų stengtis, kad remarketingo sklebimai būtų aktualūs ir neįkyrūs, kad reklamos kampanija neatrodytų per agresyvi.
Kaip veikia „Google” remarketingas?
Tam, kad internetinės svetainės lankytojams galėtumėte pakartotinai rodyti skelbimus, jūsų internetinėje svetainėje turi būti sukurtas „Google” remarketingo „Tag’as” (žyma), tai leis lankytojus priskirti remarketingo auditorijai. Skirtingų puslapių lankytojai, gali būti įtraukiami į skirtingas, labaiu apibrėžtas, remarketingo auditorijas. Pavyzdžiu lankytojams, kurie lankėsi internetinės parduotuvės kategorijoje: „elektriniai kalnų dviračiai“, galima rodyti pakartotinus skelbimus, atspindinčius būtent šią kategoriją ir galbūt pridėti specialų pasiūlymą, kuris paskatintų atlikti pirkimą.
Pakartotinus „Google” skelbimus galima rodyti daugybėje „Google Display” tinklo partnerių svetainėse.
„Google” remarketingo naudos
Remarketingas suteikia galimybę rodyti skelbimus klientams, kurie jau lankėsi, tačiau išėjo iš jūsų internetinės svetainės.
Pakartotinai rodomi skelbimai, jūsų tikslinei auditorijai, padidina jūsų įmonės žinomumą, ji tampa lengviau atpažįstama ir įgyja didesnį pasitikėjimą.
Remarketingo skelbimai turi daug didesnį paspaudimo rodiklį, lyginant su standartiniais, vaizdiniais „Google” skelbimais.
„Google Ads“ reklamos rezultatai
Kad galėtume įvertinti ar reklamos kampanija yra sėkminga, kurie skelbimai veiksmingiausi, kurie auditorijos parinkimai generuoja geriausius rezultatus ir galėtume tobulinti bei optimizuoti skelbimus, plėtinius, raktažodžius ir kitus reklamos nustatymus, sukūrus reklamos kampaniją, turėtų būti sukuriamas ir konversijų fiksavimas.
„Google Ads“ reklamos konversijos
Kokius lankytojo veiksmus, internetinėje svetainėje, prilyginsime konversijoms, kiekvienu atveju gali skirtis. Internetinėje parduotuvėje konversija, dažniausiai, bus laikomas prekių užsakymas. Tuo tarpu paslaugas teikiančios įmonės internetinėje svetainėje, konversija bus laikomas paspaudimas ant telefono numerio ar elektroninio pašto nuorodos, kontaktų formos užpildymas ir išsiuntimas. Konversija gali būti laikomi ir kiti veiksmai, pvz.: tam tikro puslapio peržiūra, dokumento ar programos parsisiuntimas, vaizdo įrašo peržiūra ar kiti, naudingi veiksmai.
Įdiegus konversijų stebėjimą, nesunku apskaičiuoti kiek mums kainuoja viena konversija. Jei 100 skelbimo paspaudimų kainoja 20 EUR ir iš 100 lankytojų, vidutiniškai sulaukiame vienos konversijos: viena konversija mums kainuoja 20 EUR. Žinant kiek viena konversija generuoja pelno, lengva įvertinti reklamos kampanijos atsiperkamumą.
Verta pažymėti, kad reiktų įvertinti, kiek naujas klientas sugeneruoja pelno per visą bendradarbiavimo laikotarpį. Nes jei viena konversija kainuoja 20 EUR, o konversijos vertė (pelnas) 5 EUR, atrodytų, kad reklamos kampanija neatsiperka. Tačiau jei klientas grįš ir pirks dar ne kartą, o pelnas per visą laikotarpį bus didesnis nei išlaidos konversijai pasiekti – reklamos kampanija bus sėkminga.
Klientų atsiliepimai
Džiaugiamės turėdami reiklius klientus, kurie įvertina mūsų darbą
Super! Ačiū labai! Esate tikras komandos narys, dirbate, stengiatės, ieškote įvairių galimybių kaip dar labiau populiarinti įmonę. Ačiū Jums.
UAB „Armeka“
Atlikus svetainės optimizaciją, rezultatai paieškose akivaizdžiai pagerėjo. Profesionalus požiūris, išsamus situacijos išsiaiškinimas, aiškūs patarimai – tikrai puikiai suteiktos paslaugos. Rekomenduoju!
„ŪPAS Events“
Rimtai žiūrintis į darbą, paslaugų teikėjas. Lengva ir greita komunikacija. Darbai atlikti greitai ir kokybiškai. Rekomenduojam.
MB „5 dovanos“
Dėkoju už laiku ir kokybiškai sukurtą svetainę, atliktus SEO darbus, bei už profesionalų bendradarbiavimą. Rekomenduoju!
UAB „Terasų sistemos“
Dėkoju už profesionaliai ir laiku atliktus svetainės optimizavimo darbus. Rekomenduoju wayup!