Google Ads reklama – greitas ir patikimas būdas pasiekti klientus

Sukursime jūsų Google Ads reklamos kampaniją, atliksime raktažodžių bei neigiamų raktažodžių parinkimą. Analizuosime reklamos generuojamus srautus bei rezultatus, optimizuosime raktažodžius, vietovės, auditorijos bei kitus nustatymus. Užtikriname maksimalius rezultatus su minimaliomis išlaidomis.

Patikėkite savo Google Ads reklamos kampaniją sertifikuotiems specialistams.

Google Ads reklama

Kas yra "Google Ads"?
Kodėl verta reklamuotis "Google Ads" platformoje?

"Google Ads" reklama

"Google Ads" reklama apima įvairias reklamos formas: tekstinė reklama paieškos rezultatuose, vaizdinė reklama internetinėse svetainėse ar programose, vaizdo įrašų reklama "YouTube".

Tekstinė reklama paieškos rezultatuose

Potencialiam klientui, ieškančiam konkretaus produkto ar paslaugos, šalia paieškos rezultatų, gali būti rodoma būtent jūsų internetinės svetainės nuoroda bei jūsų kontaktinė informacija. Už reklamos paslaugą mokama yra tik tada, kai paspaudžiama jūsų nuoroda ir apsilankoma jūsų internetiniame tinklalapyje.

Google Ads reklama

"Google Ads" tekstinės reklamos privalumai

Kaip veikia "Google Ads" tekstinė reklama?

Sukuriant reklamos kampaniją pasirenkame raktažodžius, kuriuos įvedus į paiešką, norime, kad šalia organinės paieškos rezultatų būtų parodomos ir mūsų skelbimas. Yra trys rūšys raktažodžių: plataus spektro, frazės atitikmuo, tikslus atitikmuo. Raktažodžių tipo pasirinkimas priklauso nuo turimų tikslų bei biudžeto. Plataus spektro raktažodžiai galim pasiekti platesnę auditoriją, tačiau konversijos rodikliai gali būti mažesni nei naudojant frazės ar tikslaus atitikmens raktažodžius.

Reklamos kampanijai pasirenkame kainos ("bid") strategiją, nustatome dienos limitą, bei galime nustatyti vieno paspaudimo kainos limitą. Tai yra nustatyti, kiek daugiausiai sutinkame mokėti už paspaudimą ant mūsų reklamos. Kuo didesnę vieno paspaudimo kainą nustatysime, lyginant su konkurentais, tuo daugiau šansų, kad reklama bus rodoma ir užims aukštesnes pozicijas. Tačiau ar reklama bus rodoma ir kokią poziciją užims paieškos rezultatuose lemia reklamos reitingas ("Ad Rank"), kur kaina yra tik vienas iš faktorių.

Reklamos reitingas ("Ad Rank")

Reklamos reitingą, "Google" naudoja, kad nustatytų kurioje pozicijoje, tarp kitų reklamų, bus rodoma jūsų reklama. Pirmiausia rodoma reklama turinti aukščiausią reitingą, žemiau rikiuojasi reklamos su mažesniais reklamos reitingais.

Reklamos reitingą įtakojantys faktoriai:

Taigi, kiek mokėsite už kiekvieną paspaudimą ant savo skelbimo, priklauso ne tik nuo konkurencijos, bet ir nuo reklamos bei tinklalapio, į kurį šis skelbimas nukreipia, kokybės.