"Google Ads" reklama – greitas ir patikimas būdas pasiekti klientus

Sukursime jūsų "Google Ads" reklamos kampaniją, atliksime raktažodžių bei neigiamų raktažodžių parinkimą. Analizuosime reklamos generuojamus srautus bei rezultatus, optimizuosime raktažodžius, vietovės, auditorijos bei kitus nustatymus. Užtikriname maksimalius rezultatus su minimaliomis išlaidomis.

Patikėkite savo "Google Ads" reklamos kampaniją sertifikuotiems specialistams.

Google Ads reklama

Kas yra "Google Ads"?
Kodėl verta reklamuotis "Google Ads" platformoje?

"Google Ads" reklama

"Google Ads" reklama apima įvairias reklamos formas: tekstinė reklama paieškos rezultatuose, vaizdinė reklama internetinėse svetainėse ar programose, vaizdo įrašų reklama "YouTube".

Tekstinė reklama paieškos rezultatuose

Potencialiam klientui, ieškančiam konkretaus produkto ar paslaugos, šalia paieškos rezultatų, gali būti rodoma būtent jūsų internetinės svetainės nuoroda bei jūsų kontaktinė informacija. Už reklamos paslaugą mokama yra tik tada, kai paspaudžiama jūsų nuoroda ir apsilankoma jūsų internetiniame tinklalapyje.

Google Ads reklama

"Google Ads" tekstinės reklamos privalumai

  • greitai gaunami rezultatai (žymiai greičiau nei su SEO paslaugomis);
  • reklama rodoma tikslinei žmonių grupei, su konkrečiu poreikiu prekėms ar paslaugoms;
  • už reklamą mokama yra tik paspaudimo ant nuorodos arba skambučio jums atveju;
  • parodyta reklamos nuoroda didina tinklalapio autoritetą, didėja tikimybė, kad bus paspausta natūraliuose paieškos rezultatuose esanti nuoroda;
  • reklamos biudžetą lengva kontroliuoti, galima nustatyti kiek maksimaliai sutinkate mokėti už paspaudimą bei dienos išlaidų limitą;
  • nėra ilgalaikių įsipareigojimų, reklamos kampaniją bet kada galima stabdyti arba nutraukti;
  • yra galimybė kontroliuoti vietovės, auditorijos nustatymus;
  • galimybė pakartotinai rodyti reklamą žmonėms jau apsilankiusiems jūsų internetinėje svetainėje (remarketingas);
  • aiškiai pateikiami jūsų reklamos kampanijos rezultatai.

Kaip veikia "Google Ads" tekstinė reklama?

Sukuriant reklamos kampaniją pasirenkame raktažodžius, kuriuos įvedus į paiešką, norime, kad šalia organinės paieškos rezultatų būtų parodomos ir mūsų skelbimas. Yra trys rūšys raktažodžių: plataus spektro, frazės atitikmuo, tikslus atitikmuo. Raktažodžių tipo pasirinkimas priklauso nuo turimų tikslų bei biudžeto. Plataus spektro raktažodžiai galim pasiekti platesnę auditoriją, tačiau konversijos rodikliai gali būti mažesni nei naudojant frazės ar tikslaus atitikmens raktažodžius. Naudojant plataus spektro raktažodžius, skelbimas ne visada būną aktualus konkrečiai paieškai, todėl skelbimo reitingas gali būti mažesnis.

"Google Ads" reklamos kaina

Reklamos kampanijai pasirenkame kainos ("bid") strategiją, nustatome dienos limitą, bei galime nustatyti vieno paspaudimo kainos limitą. Tai yra nustatyti, kiek daugiausiai sutinkame mokėti už paspaudimą ant mūsų reklamos. Už vieną paspaudimą gali tekti mokėti nuo kelių euro centų iki kelių ar net keliasdešimties eurų. Kuo didesnę vieno paspaudimo kainą nustatysime, lyginant su konkurentais, tuo daugiau šansų, kad reklama bus rodoma ir užims aukštesnes pozicijas. Tačiau ar reklama bus rodoma ir kokią poziciją užims paieškos rezultatuose lemia reklamos reitingas ("Ad Rank"), kur kaina yra tik vienas iš faktorių.

Reklamos reitingas ("Ad Rank")

Reklamos reitingą, "Google" naudoja, kad nustatytų kurioje pozicijoje, tarp kitų reklamų, bus rodoma jūsų reklama. Pirmiausia rodoma reklama turinti aukščiausią reitingą, žemiau rikiuojasi reklamos su mažesniais reklamos reitingais.

Reklamos reitingą įtakojantys faktoriai:
  • kainos pasiūlymo suma (kiek sutinkate mokėti už paspaudimą);
  • reklamos ir tinklalapio, į kurį nukreipia ši reklama, kokybė ("Quality Score");
  • asmens paieškos kontekstas (asmens vieta, paieškos laikas, paieškos terminų pobūdis ir t.t.)
  • reklamos plėtiniai bei kiti formatai: tai papildoma informacija, kaip telefono numeris ar nuorodos į kitus tinklalapius;

Taigi, kiek mokėsite už kiekvieną paspaudimą ant savo skelbimo, priklauso ne tik nuo konkurencijos, bet ir nuo reklamos bei tinklalapio, į kurį šis skelbimas nukreipia, kokybės.

"Google Ads" skelbimo kokybės balas ("Quality Score")

Vienas iš svarbiausių reklamos kampanijos rodiklių yra skelbimo kokybės balas. Šis balas gali būti nuo 1 iki 10, šį balą jūsų skelbimui priskiria "Google". Tai yra labai geras rodiklis, kaip sekasi jūsų reklamos kampanijai. Jis lemia kiek mokėsite už kiekvieną paspaudimą ant savo skelbimo ir kaip aukštai bus rodomos jūsų skelbimas.

Labai svarbu suprasti kokie faktoriai įtakoja skelbimo kokybės balą, kad būtų galima imtis veiksmų šiam balui pagerinti.

Kokybės balą ("Quality Score") įtakojantys faktoriai

Skelbimo kokybės balą įtakoja daug faktorių, kaip:

  • paspaudimų rodiklis (CTR), tai yra skelbimo paspaudimų ir parodymų skaičiaus santykio procentinė išraiška;
  • raktažodžio ryšys su skelbimo grupe;
  • tinklalapio į kurį skelbimas nukreipia kokybė ir aktualumas;
  • skelbimo teksto kokybė, aktualumas ir ryšys su paieškos raktažodžiu;
  • praeities "Google Ads paskyros" rezultatai.

Niekas tiksliai nežino kiek kiekvienas iš šių faktorių įtakoja kokybės balą. Tačiau žinoma, kad paspaudimų rodiklis (CTR) yra vienas iš svarbiausių faktorių nustatant kokybės balą. Jei daugiau žmonių pamatę skelbimą jį paspaudžia, tai yra geras indikatorius, kad skelbimas yra kokybiškas ir aktualus. Dėl to skelbimas turės geresnį reitingą ir už paspaudimą mokėsime mažiau.

Kaip pagerinti skelbimo kokybės balą?

Žinant kokie faktoriai įtakoja mūsų skelbimo kokybės balą galime imtis veiksmų šiam balui pagerinti. Taip užtikrinsime reklamos kampanijos sėkmę, puikius rezultatus ir minimalias išlaidas.

Žemiau pateikiamos priemonės skelbimo kokybės balo pagerinimui:

  • naudojami siauro spektro raktažodžiai (frazės atitikmuo arba tikslus atitikmuo). Skelbimas rodomas rečiau, tačiau yra aktualus ir didėja paspaudimo tikimybė;
  • panaudojami neigiami raktažodžiai, tai yra raktažodžiai, kuriuos įvedus į paiešką norime, kad mūsų skelbimas nebūtų rodomas. Skelbimas rodomas tik tikslinei auditorijai;
  • naudojamos skelbimų grupės. Kiekvienam raktažodžiui arba siaurai raktažodžių grupei parašomas aktualus su raktažodžiu tiesiogiai susijęs skelbimo tekstas;
  • nuolat optimizuojamas skelbimo tekstas. Skelbimo tekstas turi būti kokybiškas, aktualus ir patraukiantis akį. Bandymais atrenkami skelbimų tekstai, kurie geriausiai veikia, generuoja daugiausiai paspaudimų bei konversijų;
  • optimizuojamas tinklalapis į kurį nukreipia skelbimas.