„Google Ads” reklama – greitas ir patikimas būdas pasiekti klientus

Sukursime jūsų „Google Ads” reklamos kampaniją, atliksime raktažodžių bei neigiamų raktažodžių parinkimą. Analizuosime reklamos generuojamus srautus bei rezultatus, optimizuosime raktažodžius, vietovės, auditorijos bei kitus nustatymus. Užtikriname maksimalius rezultatus su minimaliomis išlaidomis.

Patikėkite savo „Google Ads” reklamos kampaniją sertifikuotiems specialistams.

Google Ads reklama

Kas yra „Google Ads”?
Kodėl verta reklamuotis šioje platformoje?

„Google Ads” reklama

„Google Ads”reklama internete, apimanti įvairias reklamos formas: tekstinė reklama paieškos rezultatuose, vaizdinė reklama internetinėse svetainėse ar programose, vaizdo įrašų reklama „YouTube“.

Tekstinė reklama paieškos rezultatuose

Potencialiam klientui, ieškančiam konkretaus produkto ar paslaugos, šalia paieškos rezultatų, gali būti rodoma būtent jūsų internetinės svetainės nuoroda bei jūsų kontaktinė informacija. Už reklamos paslaugą mokama yra tik tada, kai paspaudžiama jūsų nuoroda ir apsilankoma jūsų internetiniame tinklalapyje.

Google Ads reklama

Nesvarbu, ką apie save sakome mes — svarbu, ką sako mūsų klientai!

Gaukite nemokamą „Google” reklamos rezultatų prognozę

    „Google Ads“ tekstinės reklamos privalumai

    Greitai gaunami rezultatai

    Greitai gaunami rezultatai

    Rezultatus gauname iš karto po sukurtos reklamos kampanijos patvirtinimo. Žymiai greičiau nei su SEO paslaugomis.

    Tikslinė auditorija

    Tikslinė auditorija

    Reklama rodoma tikslinei auditorijai, su konkrečiu poreikiu prekėms ar paslaugoms.

    Mokama už sąveiką

    Mokama už sąveiką

    Už reklamą mokama yra tik paspaudimo ant nuorodos arba skambučio jums atveju.

    Didėja autoritetas

    Didėja autoritetas

    Parodyta skelbimo nuoroda didina tinklalapio autoritetą, didėja tikimybė, kad bus paspausta natūraliuose paieškos rezultatuose esanti nuoroda.

    Lengva kontroliuoti biudžetą

    Lengva kontroliuoti biudžetą

    Reklamos biudžetą lengva kontroliuoti, galima nustatyti kiek maksimaliai sutinkate mokėti už paspaudimą bei dienos išlaidų limitą.

    Nėra ilgalaikių įsipareigojimų

    Nėra ilgalaikių įsipareigojimų

    Nėra ilgalaikių įsipareigojimų, reklamos kampaniją bet kada galima stabdyti arba nutraukti.

    Reklamos regionas

    Galima pasirinkti reklamos regioną

    Yra galimybė kontroliuoti vietovės, auditorijos nustatymus.

    Remarketingo galimybė

    Remarketingo galimybė

    Galimybė pakartotinai rodyti reklamą žmonėms jau apsilankiusiems jūsų internetinėje svetainėje.

    Rezultatai

    Aiškūs ir pamatuojami rezultatai

    Aiškiai pateikiami jūsų reklamos kampanijos rezultatai.

    „Google” reklama – DUK

    „Google” reklama tinka ne tik didėlėms įmonėms, bet labai tinka ir smulkiajam verslui:

    • greitai gaunami rezultatai – labai svarbu smulkiajam verslui, neturinčiam didelių finansinių rezervų ir norinčiam investicijų grąžą gauti kiek įmanoma greičiau;
    • galima kontroliuoti biudžetą ir jis neturi būti didelis. Yra rinkų, kur ir su keliasdešimties EUR biudžetu galima gauti gerų rezultatų;
    • jei verslo teikiamos paslaugos aktualios tik tam tikrame regione, mieste ar tam tikru atstumu nuo verslo buveinės, skelbimų rodymas gali būti nustatytas būtent šios vietovės auditorijai;
    • lengva apskaičiuoti atsiperkamumą.

    „Google” reklama dar vadinama PPC (angl. mokėk už spustelėjimą) reklama. Taigi, mokama yra ne už skelbimo parodymą, o skelbimo paspaudimą.

    „Google” reklamos, vieno paspaudimo, kaina priklauso nuo daugybės faktorių: rinka, konkurencija, reklamos kampanijos kokybė ir daug kitų. Tačiau reklamos užsakovui, dažniausiai, tai nėra įdomu, jam yra svarbu: kad galima laisvai pasirinkti dienos biudžetą (pvz.: 3 EUR per dieną) ir taip kontroliuoti reklamos išlaidas. Taip pat svarbus reklamos atsiperkamumas, ką nesunku įvertinti įdiegus konversijų sekimą, tada žinome ne tik kiek kainuoja vienas skelbimo paspaudimas, bet ir viena konversija (prekės užsakymas, skambutis, el. laiškas ar kita).

    Reklamos atsiperkamumas labai priklauso nuo strategijos, tinkamos auditorijos parinkimo, kokybiškų skelbimų ir, žinoma, nuo prekių ar paslaugų konkurencingumo.

    Taip, biudžetą yra lengva kontroliuoti: nustatome dienos biudžetą ir nesunku apskaičiuoti kiek išleisime per mėnesį.

    Kaip apskaičiuoti vidutinį dienos biudžetą pagal mėnesio sumą: „Google Ads” žinynas.

    „Google Ads” paskyros sukūrimo, raktažodžių parinkimo ir skelbimų sukūrimo kaina: nuo 150 EUR.

    „Google” reklamos administravimo kaina: nuo 80 Eur/mėn.

    Norint, kad reklama veiktų efektyviai, būtinas ne tik reklamos kampanijos tobulinimas, bet ir internetinės svetainės puslapių, į kuriuos nukreipia skelbimai, optimizavimas.

    Optimizuojant reklamos kampaniją, atsižvelgiant į rezultatus, užtikrinama maksimali investicinė grąža.

    Taip, kiekvieną mėnesį yra pateikiamos „Google” reklamos kampanijos ataskaitos. Ataskaitoje, pateikiama: skelbimų parodymų skaičius, skelbimo paspaudimų kiekis, kaina ir kiti duomenys.

    Ataskaitos pvz.: „Google” reklamos ataskaitos pavyzdys.

    Ilgalaikių įsipareigojimų nėra, reklamos kampaniją galima bet kada sustabdyti.

    Kaip veikia „Google Ads” tekstinė reklama?

    Sukuriant reklamos kampaniją pasirenkame raktažodžius, kuriuos įvedus į paiešką, norime, kad šalia organinės paieškos rezultatų būtų parodomos ir mūsų skelbimas. Yra trys rūšys raktažodžių: plataus spektro, frazės atitikmuo, tikslus atitikmuo. Raktažodžių tipo pasirinkimas priklauso nuo turimų tikslų bei biudžeto. Plataus spektro raktažodžiai galim pasiekti platesnę auditoriją, tačiau konversijos rodikliai gali būti mažesni nei naudojant frazės ar tikslaus atitikmens raktažodžius. Naudojant plataus spektro raktažodžius, skelbimas ne visada būną aktualus konkrečiai paieškai, todėl skelbimo reitingas gali būti mažesnis.

    Google Ads tekstinės reklamos pavyzdys
    „Google Ads” tekstinės reklamos pavyzdys

    „Google Ads” remarketingo galimybė

    Tai specifinė „Google” reklamos forma, kai personalizuoti skelbimai rodomi jūsų internetinėje svetainėje jau apsilankiusiems žmonėms.

    Google Ads remarketingo iliustracija

    Tinkamai taikomas remarketingas gali padidinti konversijas ir investicinę grąžą, tačiau reiktų stengtis, kad remarketingo sklebimai būtų aktualūs ir neįkyrūs, kad reklamos kampanija neatrodytų per agresyvi.

    Kaip veikia „Google” remarketingas?

    Tam, kad internetinės svetainės lankytojams galėtumėte pakartotinai rodyti skelbimus, jūsų internetinėje svetainėje turi būti sukurtas „Google” remarketingo „Tag’as” (žyma), tai leis lankytojus priskirti remarketingo auditorijai. Skirtingų puslapių lankytojai, gali būti įtraukiami į skirtingas, labaiu apibrėžtas, remarketingo auditorijas. Pavyzdžiu lankytojams, kurie lankėsi internetinės parduotuvės kategorijoje: „elektriniai kalnų dviračiai“, galima rodyti pakartotinus skelbimus, atspindinčius būtent šią kategoriją ir galbūt pridėti specialų pasiūlymą, kuris paskatintų atlikti pirkimą.

    Pakartotinus „Google” skelbimus galima rodyti daugybėje „Google Display” tinklo partnerių svetainėse.

    „Google” remarketingo naudos

    Remarketingas suteikia galimybę rodyti skelbimus klientams, kurie jau lankėsi, tačiau išėjo iš jūsų internetinės svetainės.

    Pakartotinai rodomi skelbimai, jūsų tikslinei auditorijai, padidina jūsų įmonės žinomumą, ji tampa lengviau atpažįstama ir įgyja didesnį pasitikėjimą.

    Remarketingo skelbimai turi daug didesnį paspaudimo rodiklį, lyginant su standartiniais, vaizdiniais „Google” skelbimais.

    „Google Ads“ reklamos rezultatai

    Kad galėtume įvertinti ar reklamos kampanija yra sėkminga, kurie skelbimai veiksmingiausi, kurie auditorijos parinkimai generuoja geriausius rezultatus ir galėtume tobulinti bei optimizuoti skelbimus, plėtinius, raktažodžius ir kitus reklamos nustatymus, sukūrus reklamos kampaniją, turėtų būti sukuriamas ir konversijų fiksavimas.

    Google reklamos rezultatų pavyzdys
    „Google” reklamos rezultatų pavyzdys

    „Google Ads“ reklamos konversijos

    Kokius lankytojo veiksmus, internetinėje svetainėje, prilyginsime konversijoms, kiekvienu atveju gali skirtis. Internetinėje parduotuvėje konversija, dažniausiai, bus laikomas prekių užsakymas. Tuo tarpu paslaugas teikiančios įmonės internetinėje svetainėje, konversija bus laikomas paspaudimas ant telefono numerio ar elektroninio pašto nuorodos, kontaktų formos užpildymas ir išsiuntimas. Konversija gali būti laikomi ir kiti veiksmai, pvz.: tam tikro puslapio peržiūra, dokumento ar programos parsisiuntimas, vaizdo įrašo peržiūra ar kiti, naudingi veiksmai.

    Konversijų fiksavimą internetinėje svetainėje realizuojame įrašant atitinkamas žymas.

    Ar „Google Ads“ reklama atsiperka?

    Apskaičiavimas ar Google reklama atsiperka
    Ar „Google” reklama atsiperka

    Įdiegus konversijų stebėjimą, nesunku apskaičiuoti kiek mums kainuoja viena konversija. Jei 100 skelbimo paspaudimų kainoja 20 EUR ir iš 100 lankytojų, vidutiniškai sulaukiame vienos konversijos: viena konversija mums kainuoja 20 EUR. Žinant kiek viena konversija generuoja pelno, lengva įvertinti reklamos kampanijos atsiperkamumą.

    Verta pažymėti, kad reiktų įvertinti, kiek naujas klientas sugeneruoja pelno per visą bendradarbiavimo laikotarpį. Nes jei viena konversija kainuoja 20 EUR, o konversijos vertė (pelnas) 5 EUR, atrodytų, kad reklamos kampanija neatsiperka. Tačiau jei klientas grįš ir pirks dar ne kartą, o pelnas per visą laikotarpį bus didesnis nei išlaidos konversijai pasiekti – reklamos kampanija bus sėkminga.

    Klientų atsiliepimai

    Džiaugiamės turėdami reiklius klientus, kurie įvertina mūsų darbą

    Susisiekite